EMPI の新在庫攻勢ですね。 川瀬ブログです。

EMPI からすでに新しいカタログが来ていることはブログに出していましたが、一緒に来ていたレターヘッドの文を今日になってナナメ読みした次第です。 これまで英文はナナメ読みで来てしまいましたが、読んどかないとイカンな・・・・って思った次第。 新在庫の案内だけかと思っていたら、取引条件等が書かれていたりするのですよね。





今日はサッカーですね。
昨日来ていたドイツからのメールがあったのですが、追伸に彼がごひいきにしているドイツのサッカーチーム HERTHA BSC に Hajime Hosogai さんが移籍してくるとありました。 野球音痴でサッカー音痴の僕には・・・・知らぬ選手でありましたが・・・・。 「もちろん君も彼の事を知っているよね、なぜならばあなたの国のナショナルチームだから」って文が続いております。 言葉がありません。

PS: I don´t know if you heard that my favorite soccer team Hertha BSC had bound my contract Hajime Hosogai san for the next three years.
I´m happy with that decision, he is good player and I hope he will show for HERTHA next season.
I´m sure you know him, because of he is a good player of JFA, your National team.



で、以下は今日来たメールの追伸であります。 翻訳ソフトをご利用してみてください。
PS: So now you know it.
And I´m sure that he will play an active part by Hertha BSC, because of our coach is a fan of him and trained him by another sport club.
Perhaps that´s the reason why Hertha BSC bound him by contract.
He will bring us back on top, mayby.
Yet we have a new hungry team with lot of young player who look for good chance to present themselves.
So now the worst base which we can have…..
Take care of yourself until next contact.


業販専門にて、T3バナゴン・T4ユーロバン・空冷ビートル等のフォルクスワーゲン用部品を扱っています。 

(有) カラーキング

埼玉県入間市宮寺522−1

電 話 04−2934−7788

FAX 04−2934−8688

HP  http://www.color-king.jp